2016/01/23


Bár már a január közepén is túlhaladtunk, azért szeretnék mindenkinek nagyon boldog új évet kívánni!
A következőkben mutatok pár képet a karácsonyomról, illetve azokról a dolgokról, amiket mostanában készítettem. :)


Na jó, ez még nem karácsony, csak december :D. Ez volt idén Bernát adventi naptára, tele kincsekkel :). Én odavoltam ezért az egyszerű, letisztult megoldásért, Bernátnak pedig annyira tetszett, hogy azt mondta, nem tudja, hogy fogok jövőre ennél is jobbat kitalálni... :D 


Ezeket a mécsestartókat az IKEA-ban vettem, és dobtam fel egy kis üvegfestékkel, ez két barátnőm ajándéka lett. :) (Sajnos a kép nem a legjobb minőség, csak telefonnal tudtam őket lefotózni, ahogy az adventi naptárat is) 


Minden évben elhatározom, hogy lefotózom a becsomagolt ajándékokat, aztán mindig elmarad... Viszont idén sikerült! :D Már régóta az egyszerű barna csomagolópapír a kedvencem, most egy régi toboz rajzomat sokszorosítottam, és csináltam belőlük ajándékkísérő kártyát, illetve egy-egy kis fenyőággal tettem teljessé az összhatást. Nekem nagyon tetszett a végeredmény. :)




A mézeskalácsház idén is elmaradhatatlan része volt a karácsonynak, úgyhogy itt a 2015-ös verziója :D. Sajnos ez a cukormázas téma még mindig nem megy úgy nekem, mint szeretném, de talán majd egyszer rájövök, mi a titka... :D


És végül szeretném megmutatni Bernát szülinapi ajándékát, amit erre a tök jó hosszúkás vászonra festettem akrilfestékkel.

Remélem tetszett ez a kis visszatekintés 2015 decemberébe, legyen nagyon szép és áldott 2016-os évetek! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése